tisdag 13 oktober 2009

sticktisdag

Hittade min stickning igår kväll, den låg mycket riktigt i en av de fem kartongerna bakom mig här på kontoret! Repade dock upp det som var och har börjat om, med annat garn. Vad det blir!? Det återstår att se, tränar mest just nu, sitter med stora boken om stickning framför mig och testar. Har dessutom ett väldigt stickigt garn, så inte mycket som är kul att göra av det -men någonting kommer det att bli - eventually!

Kollade just igenom DN.se rubriker och insåg att det snart är dags att kura ihop sig i soffan på fredagarna och bli lite pensionär igen! :-D På spåret börjar med nya programledare och nya tävlanden. Ska bli spännande att se hur de klara sig, men visst är de söta -de gamla Hassan-nissarna!?


Fredrik Lindström & Kristian Luuk
domare och programledare i PÅ SPÅRET hösten 2009.

1 kommentar:

  1. Åh! Jag har också beställt en bok om stickning. Jag ska hämta den idag, får dock se om jag har tålamod för sådan aktivitet, men försöka duger :) Vi kanske kan ses och sticka och snacka skit någon dag? Kram och lycka till!

    SvaraRadera