lördag 24 oktober 2009

Första jobblördagen

såhär kände jag mig verkligen imorse på väg till jobbet, suddig. Men dagen gick bra, mycket bra!! Vi kickar rumpa helt enkelt :-D Min trevlig kund kom tillbaka och beställde äntligen sin Empire State - lyckost! http://www.efvaattling.se/1/1.0.1.0/52/1/?item=prod_prod-s1/11672
hittar ni den! SNYGG är den

Väl hemma igen och dags för lite kvalitetstid med kärleken framför spisen. Vi lagade musslor med tomat och vin. förbenat gott såklart!

Freddieboy vid spisen.

Ett kilo musslor köpte vi eftersom man alltid får slänga hälften... vi slängde fem. Jag tror aldrig jag har ätit så mycket musslor... ...

inte helt synd om oss.

Nu ska vi dricka lite mer rödvin och äta choklad. Rekommenderar verkligen Lindt Petits Desserts Mousse au Chocolaut NOIR (den nya mousse-fyllda chokladen de gör reklam för) förbannat gott!! Dessutom väntar retro-dessert i form av mintpäron :-D
blir nog ett litet glas Floralis Moscatel Oro till - trivsel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar