tisdag 27 oktober 2009

trötterdag

idag är en trötterdag. rödvin igår ger ömt huvud idag. Dagen räddades av koksaltspray från apoteket, kaffe och bilder på Harry :-D
I övrigt har dagen varit tung, på jobbet-tung. Har suttit och meckat med schemat för tre butiker för december månad. Hur kan folk (personalen) på ALLVAR fråga om de kan få gå tidigare onsdagen den 23 december. HUR TÄNKER DU NU???
frustrerande och uttröttande... ... ... ...

Men Harry är söt. Stor guldklimp. Maria och Eric ser trötta men stolta ut, eventuellt dyker det upp bild här sen, vill höra med Maria att det är OK bara. Imorgon hoppas vi att de får komma hem allihopa och sen inom en snar framtid hoppas man ju få besöka nya familjen. Harry måste ju få träffa alla sina tanter :-D dessutom står ju hans paket här och väntar... kände på mig att de var dags i söndags, så jag köpte present redan då. Det visade sig vara korrekt eftersom Maria jobbade för fullt för att få fram Harry just då.



Nu ska jag ta min bok och krypa ner undercovers och sakta somna. Imorgon är ännu en dag - håll tummar för mig klockan nio (möte) och runt ett... då ska jag leta stövlar!
tjipp

2 kommentarer:

  1. vad för stövlar? jag köpte stövlar igår... gummistövlar! Jättefina.

    SvaraRadera
  2. stövlar, att ha varje dag! jag köpte två par idag... ujuj

    SvaraRadera