lördag 14 november 2009

första lördagen i mitt nya liv!


I did it!! Jag trotsade regnet, min egen feghet och lathet och gick till gymet SJÄLV idag :-D
Jag är sjukt stolt, trött och nöjd. Började dagen med en rejäl frukost, havregrynsgröt med lingonsylt & mjölk, danskt rågbrödmackor med ost, skinka och tomat. Sen blev det en rask promenad i regnet ner till gymet. Något nervös körde jag igång med mina tjugo minuter uppvärmning... gick strålande, körde tom. 23 minuter ! Satte sen igång med mitt program, hittade faktiskt alla maskiner utom en som jag fick fråga om. Hade inga problem med inställningar eller vikter och kände av alla maskiner i kroppen. Kändes helt enkelt jävligt bra. Jag avslutade med fem minuter på motion igen innan jag tog den härliga hurtiga promenaden UPPFÖR hammarbybacken hem igen (går ju inte upp på toppen, men gångvägen går runt botten av backen och brant uppåt från Hammarby sjöstad/Sickla UPP till HammarbyHÖJDEN! )

Här hemma stretchade jag länge och väl och upprepade allt två gånger -Fredrik här på mig hårt om stretchningen och eftersom jag ska hinna med båda Dalí och FOTOMässan imorgon så kan jag inte va steeeeel. Sen var det långdusch och nu sitter jag här.
Nu blir det lunch/mellis och massvis med vatten. Kanske en sudoku, lite pyssel och lite slappning.

over and out /sjukt nöjd Stina :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar